Registracija +370 678 84422 +370 5 2409390 info@slenioklinika.lt T. Kosciuškos g. 26, Vilnius
BioGaia Prodentis probiotikas dantims ir dantenoms

Probiotikai Jūsų dantų ir dantenų sveikatai

BioGaia ProDentis probiotikų pastilės dantims ir dantenoms, maisto papildas su saldikliu, N30

Probiotikai dantims ir dantenoms atstato burnos mikrofloros pusiausvyrą esant:

• ​gingivitui
  • periodontitui
  • blogam burnos kvapui
  • turint implantą/ų
  • nėščiųjų/paauglių gingivitui
  • ortodontiniam gydymui
  • pacientams, sergantiems diabetu ar kt. lėtinėmis ligomis
  • vartojant medikamentus, sukeliančius dantenų išvešėjimą
  • norint atstatyti bakterijų pusiausvyrą burnoje
  • po gydymo antibiotikais, chemoterapija

Kada ir kaip naudoti BioGaia ProDentis

• Sučiulpkite pastilę po dantų ir tarpdančių valymo, tai leis aktyviems ingredientams pasklisti burnoje.
  • Pirmiuosius teigiamo poveikio požymius stebėsite po pirmųjų 2 savaičių naudojimo, kai bus atkurta natūrali dantų ir dantenų mikrofloros pusiausvyra.
  • Reguliariai vartokite probiotikus, siekdami išlaikyti optimalią burnos sveikatą, taip pat dantenų kraujavimo ar padidėjusio jautrumo atveju, arba jei jums rekomendavo Jūsų gydytojas odontologas ar burnos higienistas.
  • Probiotikus ypač rekomenduojama naudoti tais atvejais, kai yra sutrikdyta natūrali Jūsų organizmo apsauga (pavyzdžiui, nėštumo metu, stresinėse situacijose ar kai dėl medikamentų vartojimo pasireiškia burnos džiūvimas)
  • Probiotiką BioGaia Prodentis labai paprasta, patogu ir malonu naudoti.

BioGaia ProDentis pastilėje yra probiotinių bakterijų Lactobacillus reuteri Prodentis. Viena tabletė per dieną suteiks jums rekomenduojamą dozę 200 milijonų aktyvių bakterijų L. reuteri Prodentis, kurios kovoja su dantų ir dantenų ligas ( ėduonį ir periodontitą) sukeliančiomis bakterijomis ir sukuria sveiką pusiausvyrą burnoje.

Pastilės yra gaivaus mėtų skonio, todėl patogu kasdien naudoti po dantų valymo šepetėliu ir siūlu. BioGaia Prodentis yra naujas sąjungininkas kovoje su bakterijomis, kurios yra kenksmingos burnai.

• BioGaia Prodentis padeda atkurti natūralią pusiausvyrą burnos ertmėje.
  • BioGaia Prodentis sumažina apnašų susidarymą, kurios gali sukelti rimtų dantenų ir dantų problemų.
  • BioGaia Prodentis apsaugo nuo kenksmingų bakterijų, pavyzdžiui, S.mutans ir B. gingivalis.
  • Klinikiniai tyrimai parodė, kad BioGaia Prodentis yra saugus tiek suaugusiems ir vaikams vyresniems nei 6 metai.

Speciali informacija

Vartojant BioGaia Prodentis pastiles dideliais kiekiais gali sukelti viduriavimą. Maisto papildas BioGaia Prodentis neturi būti vartojamas kaip maisto pakaitalas. Neviršyti nustatytos rekomenduojamos dozės.

BioGaia pastilių dantims gamintojas
Madridas, Ispanija